Bosch WAE28397NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAE28397NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

HOek 25-08-2015
Geschreven voor: Bosch WAE28397NL

Voorheen ook een Bosch een heerlijke apparaat.
Eens een bosch altijd een Bosch. Altijd schoon en lekker stil. Makkelijk te bedienen.

Danielle 24-08-2015
Geschreven voor: Bosch WAE28397NL

De wasmachine doet alles wat hij moet doen, heeft veel functies en maakt goed schoon. Hij is ideaal voor gebruik en zelfs als je alleen bent is hij niet te groot. Je kan hem instellen op washoeveelheden en laat niet heel nat wasgoed achter. Kortom een tevreden klant!

gertjanvanderplas 03-07-2015
Geschreven voor: Bosch WAE28397NL

Heb deze machine enkele dage geleden gekocht bij een lokale dealer in de winkel. (dus niet de gigantische media reuzen) Dacht hier goed aangedaan te hebben, wat betreft service en al dat soort dingen. 5 dagen later valt de media markt krant op de mat en wat denk je...... dezelfde machine voor 200 Euro goedkoper. Ik dacht dat kan niet, dus ik gaan vergelijken en inderdaad het typenummer verschilt 1 cijfer. Ik heb de wae28397NL (599 Euro)en de mediamarkt adverteert met wae28327NL (399 Euro). Ik dacht hier moet toch een serieus verschil inzitten, maar niet dus behalve dat deze een paar dB stiller is en wat uiterlijke futiliteiten...... Ben normaal een internet koper en bewijst maar weer eens dat je daar niet verkeert aan doet. Voel me enigsinds gepiepeld !!!!!!!!
p.s. machine wast trouwens prima